INTERESTING PLANS

Hejsan,
 
Idag har jag något väldigt trevligt inplanerat. Medan familjen drog ut till Ikea så hade jag drygt en timme ensam i lägenheten innan jag tog tunnelbanan in till stan, lyckades till och med hitta rätt för en gångs skull :) Det var otroligt fint väder ute idag, solen sken men dock var det rätt kallt ute. Det blev en snabb/sen lunch på Wayne's, åt deras Kycklingwrap med avocadoröra, den var otrolig fräsch faktiskt :D Sen väntade jag på att mitt trevliga sällskap för dagen skulle komma in till stan.
 
 
 
 
 
 
Otroligt god wrap, och avocadoröran smakade nästan som gucamole ;)
 

Kommentarer
Postat av: Emelie S-L

Åh va det där såg gott ut =)

Svar: Ja det var den, speciellt då avocadoröran smakade som guacamole ;)
Johanna

2013-02-07 @ 20:05:32
URL: http://emeylie.blogg.se/

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback