LATTE ART

Hej, 
 
Kom att tänka på att nu när jag kommer flytta till Norge och leva på mina sparpengar tills jag får ett jobb så kommer mitt Lattedrickade att ligga på ungefär 0%, ja om jag nu inte fuskar på alla hjärtans dag då jag har tänkt kolla runt lite i Trondheim :) Och en annan sak jag kom att tänka på är att ibland får man en kopp där toppen ser ut som någon blandat kaffe med mjölk (ah you don't say?) Men sen finns det dom som lägger ner en extra sekund och gör typ hjärtan, vilket jag tycker är väldigt gulligt och fint <3  
  Men här är något som jag verkligen skulle vilja ha när jag serveras en latte :)
 

 
 
 
 
Och en direkt favorit när det kommer till 'Latte Art' skulle väl vara dess urgulliga 3D figurer, söta eller vadå? <3
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Emelie S-L

Wow, fan va läckert att de kan göra sådär!

Svar: I know, fast det kanske inte gäller Sverige då, måste åka till USA ;)
Johanna

2013-02-13 @ 16:54:00
URL: http://emeylie.blogg.se/
Postat av: Emelie S-L

Sv: Synd jag inte dricker latte då, kunde ha kollat om de kunde göra såna där när jag åker till USA i juni =P

2013-02-25 @ 19:44:29
URL: http://emeylie.blogg.se/

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback