LAXTOURNEDOS

Hey,
 
Är så glad att jag hann med att åka hem till Emelie och äta en sista gång innan jag lämnar Uppsala :) Vi hade en trevlig avskedsmiddag med Laxtournedos, ett av världens bästa sätt att äta lax på. 
  Vi gick även igenom Underworld Triologin. Jag hade börjat baklänges och sett trean så nu tyckte vi att det var dags att även se dom två första. Dock kan jag verkligen inte förstå att killen som spelar snygga Lucian är samma person som spelar creepy Aro i Twiligt, ofattbart. 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Emelie S-L

Är också glad att du kunde komma hit och umgås en sista kväll innan du skulle flytta! <3 Såå god mat, varför åt vi inte det oftare tillsammans?? Typiskt =P
Så bra filmer, klart du måste se alla! Så Underworld Awakening är nästa på listan ;)

Svar: Ja jag håller med, varför åt vi inte det oftare, det är ju så sjukt gott. Men du kan ju i alla fall fortsätta äta det, det kan inte jag :/ Är det film nummer 4?
Johanna

2013-02-07 @ 21:34:17
URL: http://emeylie.blogg.se/

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback