LEARNING BY DOING

Hejsan,
 
I morse fick jag stiga upp tidigt för att åka iväg med min lillasyster på simskola. Poolen såg fruktansvärt inbjudande ut och hade gärna tagit mig ett dopp, det håller på att vara länge sedan, badade ju faktiskt inte en enda gång i somras :,( Men jag jag får nog leda upp ett trevligt ställe i Norge och bada på. 
  Clara var då otroligt duktig idag, simmade ju en hel timme, så efteråt så åkte vi hem och firade med lite tacos ;) Ikväll blir det då bio, så blir en promenad nu med vovven så man kan få äta lite gott till filmen...
 
 
 
 
 
Golden Nails :) Det här roade jag mig med medan min syrra simmade.
 

Kommentarer
Postat av: Emelie S-L

Åh, jag skulle inte kunnat hålla mig ifrån att hoppa i, är som en fisk i vattnet jag! =D Hur kan du inte ha badat någonting i somras?? Bada som är så underbart! ^^
Det där nagellacket har jag också, nice ;)

2013-02-13 @ 16:47:16
URL: http://emeylie.blogg.se/

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback