LES MISÉRABLES

Bonjour,
 
Och det är den franska som är kvar efter tre år i högstadiet ;) Ja förutom allas vaforitfras 'voulez vous coucher avec moi ce soir' förstås.. Okej hur som helst så gick jag och min moster Jennie på bio i eftermiddags då vi hade planerat för ett par veckor sedan att gå och se Les Misérables tillsammans. Jag kan faktiskt inte svara på om filmen var bra eller dålig. Den är ju rätt speciell då det är en musikal, så dom sjunger ju sig igenom hela filmen, vilket inte är något dåligt, men ibland kunde alla solon bli lite för långa. Men i sin helhet var filmen faktiskt bra, och rollbesättningen är något dom verkligen lagt tid på. Bästa rollerna var absolut Helena Bonham Carter och Sacha Baron Cohen som gift par, absolut bästa låten! Jag var verkligen förvånad över hur jäkla bra alla sjöng!
 
 
 
Ny smak från Ramlösa, prova den, var verkligen god!
 
 
 
 
Hmm, eller rättare sagt Mmm, gillade killen i rött, han var riktigt läcker ;)
 
 
 
Jag tycker faktiskt att den var värd att se, men ska man se den är det nog bäst att göra medan den går på bio, annars får den nog inte samma känsla. Tror det beror på att det är ungefär som en musikal (alltså som spelas på en scen) en speciell känsla. Inget du får hemma i vardagsrummet, men ja det är ju bara vad jag tycker.
 
 

Kommentarer
Postat av: Emelie S-L

Jag har bara hört bra grejer om den där filmen, måste se till att se den snart jag! =D

2013-02-13 @ 16:48:50
URL: http://emeylie.blogg.se/

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback