LIGHT MY FIRE

Hej,
 
Idag har det verkligen bara handlat om att packa mina väskor, eller köpa svensk billig mat att packa dom med. Har äntligen bestämt datumet för avfärd och det blir nu på onsdag morgon, gruvar mig lite, men tror jag kommer få en trevlig vår i Trondheim som tilfällig norska ;) 
  Packade just ner mina fina IKEA ljus och då kom jag att tänka på en sak som jag fick av min faster i lördags. Någon hon känner gör supergulliga tändsticksaskar, dom min faster visade hade lite vintage style över sig, precis som jag älskar. Sen var ju min faster supersnäll och gav mig en av askarna, grymt, för dom är verkligen fina <3
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Emelie S-L

Åh, fan va spännande! =D Åh, jag tror du kommer få det kanonbra där, kul med lite äventyr, testa på något nytt! ;)
Jättefin tändsticksask! :3

Svar: I know, lite spännande faktiskt , hoppas man kommer hem rik i alla fall, eller ännu bättre, att jag vet vad jag vill göra med mitt liv :P
Johanna

2013-02-13 @ 16:52:50
URL: http://emeylie.blogg.se/

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback