MELODI GRAND PRIX

 
Hej,
 
Har precis kommit hem från min faster och frabror, blev en riktigt sen kväll hos dom ;) Blev lite lördagsmys framför melodifestivalen, som var betydligt bättre än förra veckan. Ja förutom att Sean Banan gick vidare så tyckte jag helt klart att Louise Hoffstens låt var en vinnare, men haha bäst var nog pausunderhållningslåten ;)
  Sen såg vi även den Norska krim serien Varg Veum, tror det var Törnrosa i kväll. Måste nog se lite fler norska serier nu när jag ska flytta till Norge, jag har en historia med att vara dålig på att förstå norskar :P Men några ord har jag lärt mig nu i alla fall. 
 
 
 
 
 
 
 
 
Haha sen kollade vi även igenom lite av min fasters gamla mobilbilder och hittade lite smått och gott :P
 
 
 
 
 
 
 
Oj så snygg man var förut :)

Kommentarer
Postat av: Emelie S-L

Haha, va roligt det är när man hittar gamla bilder sådär xD

Svar: Haha jag vet, ibland hittar man gulliga bilder och ibland hittar man dessa bilder :P
Johanna

2013-02-10 @ 16:22:16
URL: http://emeylie.blogg.se/

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback