NECKLACE

Hej,
 
När vi hade ätit klart gick vi och shoppade lite gott och gick hem till syrran och hennes kille där hela familjen skulle bo i deras lilla tvåa. Blev lite mys och prat om Norge. Fick reda på att jag inte fått lägenheten av dom jag pratade med för några dagar sedan, dom sa att dom valt någon annan. Lite surt må jag säga men hade sjävklart ett andrahandsval vilket jag nu har sagt att jag vill ha så då får vi se om jag får den. När alla sen gick och la sig så såg jag film på min iPhone, blev en dålig hajfilm och lite bloopers.
 
 
 
 
Mammas fina halsband :)
 
 

Kommentarer
Postat av: Emelie S-L

Ooh, rött vin, ett glas till dig också månntro? ;) Du måste ju lära dig tycka om vin nu babe, så vi kan ha vinkväll tillsammans nån gång, haha! =)

Svar: Hehe kanske det ;P Ja jag vill verkligen ha en vinkväll ngn gång, speciellt med lite ost och kex till :D
Johanna

2013-02-07 @ 20:04:07
URL: http://emeylie.blogg.se/

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback