PASSION & NATURE

Hej,
 
Efter lunchen idag hann vi gå en snabbis på stan och kolla. Vi gick in på apoteket, och inte för att jag behöver ännu en till, men då köpte jag i alla fall en deo. Har typ 10 st redan, men lyckas alltid hitta någon som luktar godare. Förra julen fick jag Apolivas Passion & Nature body lotion av mamma så nu köpte jag en deo i samma serie, luktar asgott. Sen var jag och min faster in på ica och då fick jag lite saker ur hennes påse ;) Tackar <3
 
 
 
 
 
Smakar precis som vanliga ostkrokar, fast dom passar kanske lite bättre in nu när det blir alla hjärtans dag ;)
 
 

Kommentarer
Postat av: Emelie S-L

Haha, oj, 10 deos? Inte lite det =P
Har faktiskt inte testat de där ostkrokshjärtana, får ta och göra det tror jag ^^

Svar: Haha ja och jag överdriver inte, flesta har jag ju fått i typ julklapp eller så. Men jag 10 st :P Ostkrokshjärtarna smakar typ som vanliga ostkrokar, fast i bättre form då ;)
Johanna

2013-02-10 @ 16:02:10
URL: http://emeylie.blogg.se/
Postat av: Emelie S-L

Sv: Oj, jag har typ två stycken totalt, haha =P
Nice, kanske får köpa en sån påse för imorrnkväll då ;)

2013-02-13 @ 14:04:10
URL: http://emeylie.blogg.se/

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback