RAILWAY ROAD

Hejsan,
 
Ja tydligen så han jag med ett till svenskt inlägg, tåget hade nämligen wifi :) Hittills så har jag hunnit med alla tåg, är på väg från Sundsvall nu mot Östersund, bara 20 minuter kvar innan jag är framme, sen är det byte av tåg mot Trondheim.
  I Umeå höll jag dock på att få panik, bussen var sen dit och sen fick jag veta att den inte ens stannade på tågstationen utan att jag skulle gå dit, inte schysst alltså! Jag fick springa och släpa mina tunga väskor efter mig, hade bara 15 minuter innan tåget gick. Men ja jag hann då med i alla fall och nu när jag kommer fram så finns det bara ett till spår så det kommer bli lätt att hitta mitt tåg. Snart norska, spännande ;)
 
 
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Emelie S-L

Kul att du stannade till i min hemstad lite också på vägen, haha =)
Duktig du var som hann med tåget i Umeå ändå! Dum de är som inte kör ända fram, hmpf.
Ja tänka sig, bara några timmar kvar sen så bor du i Norge, coolt! ;D

Svar: Haha ja fast hade ju velat stanna i Sundsvall lite längre och gå och shoppa och så, men ja jag skulle ju med ett tåg så det gick ju inte ;) Men ja jag hade verkligen tur, kände dock att om jag inte hinner så var det nog inte meningen att jag skulle åka, men ja det var nog meningen att jag skulle hinna för nu sitter jag ju i Trondheim.
Johanna

2013-02-13 @ 17:06:20
URL: http://emeylie.blogg.se/
Postat av: Emelie S-L

Nej, du får komma och hälsa på mig där någon gång istället ;)
Ja precis, it was meant to be ;P

2013-02-25 @ 20:02:09
URL: http://emeylie.blogg.se/
Postat av: Emelie S-L

Sv: Nej, du får komma och hälsa på mig där någon gång istället ;)
Ja precis, it was meant to be ;P

2013-02-25 @ 20:02:31
URL: http://emeylie.blogg.se/

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback