REUNION A LA CHINA GALS

Hey everybody,
 
Nu i eftermiddag, efter att vi inte träffats på drygt 6 månader, så mötte jag upp Anna & Cloie, tjejerna som jag lärde känna i Kina. Båda två är helt underbara tjejer så det är synd att vi bor så långt ifrån varandra. Vi satt på Espresso House och pratade minnen och framtidsplaner i ett par timmar. Sen hann vi även med lite shopping i Sturegallerian och dom visade mig en affär med grejer som kommer från Kina (precis såna grejer vi köpte, typ väskor, smycken och kläder) fast nu hade dom lagt på ca 2000 kr på priset...
 

 
 
 
 
 
 
Anna :)
 
 
Och jag och Cloie :)
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Jag hittade jättefina grejer på Lager House idag också, ska lägga upp lite bilder på det senare. Jag hoppas verkligen dom har det stället i Norge :)

Kommentarer
Postat av: Emelie S-L

Lät som en trevlig dag det där, kul att ses då ni inte setts på så länge, framför allt då ni hängde ihop så mycket i Kina =)

Svar: Ja dagen var riktigt trevlig, dessa tjejer är så otroligt trevliga också, glad att jag träffade dom där i Kina :)
Johanna

2013-02-07 @ 20:13:26
URL: http://emeylie.blogg.se/

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback