WAYNE'S COFFEE

Hej igen,
 
Ja jag hade så många fina bilder inne ifrån Gamla Stan så tänkte att jag göra två inlägg av denna fina eftermiddag. Eftersom vi åkte in mot stan ganska sent så hann vi inte med någon lunch så det blev lite fika/lunch på Wayne's innan jag skulle dra in mot Uppsala. Här i Stockholm så ligger ett Wayne's och Lager House i samma hus så innan fikat och medan vi väntade på pappa och syrran så gick vi och shoppade lite grejer, och ja jag hittade lite mer grejer ;) 
 
 
 
 
 
 
Clara fick också en fin liten Burowski nalle :)
 
 
 
 
 
Sen blev det tåg in mot Uppsala, ja sista gången på länge som jag kommer åka denna väg :/
 
 

Kommentarer
Postat av: Emelie S-L

Härlig dag det verkar som ni hade i sthlm, mysigt att umgås bara med familjen ibland =)

Svar: Ja den var verkligen trevlig, och så fint solig.
Johanna

2013-02-07 @ 21:32:34
URL: http://emeylie.blogg.se/

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback