WHERE TO GET THEM

Hej,
 
Älskade verkligen de outfits som jag satt och lekte ihop igår. Det är precis så här som jag kommer vilja göra när jag tjänar pengar, kolla efter snygga kläder och accessoarer och sedan kolla runt lite på Sveriges/Norges fina online shopping så att man kan fixa sin snygga outfit. Av alla tre gillade jag den blåa bäst så här kommer vart man kan fixa hem dessa (ja ungefär i alla fall) grejer ifrån ;)
 
 
Jeans: Hittar ni här --> <3 Topp: Hittar ni här --> <3 Örhängen: Hittar ni här -->  <3 Skor: Hittar ni här -->  <3 
Väska: Hittar ni här --> <3 
 
Är så jäkla sjukt sugen på de där Jeffrey Campbell skorna! Hade jag haft pengar skulle jag ha ägt dom just nu. Vi får hoppas dom finns kvar till sommaren <3
 
 

Kommentarer
Postat av: Emelie S-L

Många snygga grejer som sagt ;)

Svar: Ja väldigt fina. Gillar att kolla upp outfits (och sen bär man har pengar) så köpa dem <3
Johanna

2013-02-24 @ 23:24:40
URL: http://emeylie.blogg.se/

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback