WORK UNTIL MORNING

Hejsan,
 
Fick ju som sagt provjobba på en bar igår och chefen bad mig även komma tillbaka idag.. igår. However, jag började klockan nio och hade frågat om jag skulle behöva vara där till dom stängde, men han sa att det skulle jag inte behöva utan bara komma och prova lite idag igen. Väl där så var det bara Sara (en annan svensk tjej som jobbar där) som hade kommit, men chefen skulle komma lite senare. Det var rätt lugnt ett par timmar så vi pimplade mest kaffe och hon lärde mig lite grejer i baren om typ olika spritsorter. Dock vid 23-24 tiden när live artisten kom så drog han även med sig hela stan. Om min chef hade sagt att jag bara skulle prova idag så var det långt ifrån vad jag gjorde. Du det var bara att kavla upp ärmarna på min T-shirt och börja servera. Dock tror jag aldrig att jag haft så kul, jag jobbar faktiskt bäst under press för då går tiden så fort och man hinner inte tänka på så mycket annat. Hur som helst slutade det med att jag jobbade hela kvällen till klockan tre, lyckad kväll alltså. Dock så behövde jag inte gå hem själv utan killen som spelade ikväll skulle som tur var samma väg så vi följdes.
 
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Emelie S-L

Åh så spännande och kul det låter, kul att prova på något nytt sådär =)

Svar: Haha ja det var rätt spännande faktiskt, hoppas jag snart får göra det igen :)
Johanna

2013-02-19 @ 16:26:46
URL: http://emeylie.blogg.se/

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback