YES IT'S EXPENSIVE

Hejsan,
 
Har återigen sprungit runt på stan och gjort både allt och inget. Mina cv är då slut så nu kan jag inte göra så mycket mer egentligen förrän mammas paket kommer hit. Gick runt och försökte få tag i Challan, men eftersom det är så jäkla dyrt att ringa och smsa så kör vi viber/fb, men ja det behöver man internet till. Har hittat 3 ställen med gratis internet nu så det är verkligen tummen upp :) Var även in och köpte en kaffe på McDonalds och slängde ett öga på vad ett mål kostar. Vågar ni gissa? Ett mål kostar mellan 95-120 nok! Det är fan inte klokt alltså.
 
 
Gratis internet här vi elefanten ;)
 
 
 
Haha hittade världens sötaste design idag. Det ser ut som det är en unge som målat dom, men ja förmodligen är det inte så, men blev smått sugen på den där kaffemuggen ;)
 
 
Bara för att jag inte har pengar har jag blivit skotokig (eller ja mer än vanligt :P)
 

Kommentarer
Postat av: Emelie S-L

Soft att hitta gratis internet på vissa ställen iaf ;)
Sjukt dyrt för ett mål det där! Men man får ju tänka på att det jämnar ut sig, med tanke på vad de tjänar i Norge.
Haha, det är ju alltid så tyvärr - you want what you can't have =P

Svar: Haha jag har blivit mästare på att hitta dom, allt för att slippa ringa dyra samtal :P Jo det är sant men jag tycker fortfarande att 100nok för dålig snabbmat som man äter för att den är billig ska vara just det, billig! Haha sant och när man är utan cash vill man ha ALLT! ;)
Johanna

2013-02-24 @ 23:27:03
URL: http://emeylie.blogg.se/

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback