BIRTHDAY BOY

Hej igen, 
 
Haha som ni ser så hann jag med mycket idag, både äta lunch med mormor, ut och åka bil och nu på kvällen blev det lite surprise visit till min morbror som fyller år. Ja egentligen gör han det imorgon, men då var tydligen alla upptagna så vi tog det idag istället. När jag var på maxi med mormor så köpte vi en bok åt min morbror 'Sandmannen' av Kepler, verkade rätt bra. Som tur så hade Jennie hunnit förbi Stigs konditori och hämtat upp en underbart god Prinsesstårta, vilken lyx :)
 
 
 
 
Husets 3:e hund, han är riktigt kelsjuk i jämförelse med andra kattern, ja nästan som en hund ;)
 
 
 
 
Hmm en kille som inte vill vara med på bild, födelsedagspojken smet innan jag fick en bra bild...
 
 
Min bordsherre, Kapser ;)
 
 
 
 
Jennies Islandshästar. Dom är verkligen supergulliga. Min syster älskar verkligen hästar så det är tur att hon får komma hit och rida ibland :) På tal om ridtur så hade jag så mycket träningsvärk sedan jag och Jennie var ute och red i Lördags :P
 

Kommentarer
Postat av: Emelie S-L

Trevligt med födelsedagsfika, såg jättegott ut =)

Svar: Alltid trevligt att bli bjuden på fika ;)
Johanna

2013-01-23 @ 21:52:53
URL: http://emeylie.blogg.se/

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback