BREAK OF DAWN

Hej,
 
Ja herren i huset är fortfarande inte frisk, nu säger han till och med nej till skinka, och även om han inte ätit på nästan en vecka nu så kräks han endå. Dock kändes han mycket piggare när jag var ut med han i morse. Han väckte mig någon gång vid sju på morgonen, och till min förvåning ville han faktiskt ut på en promenad och inte bara gå på gården. Men sen var det hem och sova igen som gällde. På kvällen skulle vi egentligen bort men jag ville inte lämna Molle ensam så jag stannade hemma, men som tur var så fick jag hemkörd mat från festen ;) Sedan blev det lite mys med Chips och Sagan om Konungens Återkomst :)
 
 
 
 
 
 
 
 
Dagens lunch, pappa hade gjort palt, och dom var självklart lika goda som vanligt, riktigt Norrländskt ;)
 
 
Brorsan lämnade partyt tidigare så då kom han förbi med lite mat vilket var tur, dom åt grillat :)
 
 
 
 
 
 
 
Förutom Sagan om Ringen så såg jag även filmen, Beauty and the Briefcase, sjukt kul film med Hillary Duff.

Kommentarer
Postat av: Emelie S-L

Såg ut som en trevlig promenad det där ändå, även fast det var väldigt tidigt på morgonen =)
Tråkigt att du inte kunde hänga med på festen, men jag förstår att du vill stanna hemma med Molle då han inte mår nå bra, hoppas han kryar på sig nu!

2013-01-21 @ 15:21:39
URL: http://emeylie.blogg.se/

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback