CUPCAKES

Hejsan,
 
Idag har jag varit riktigt duktig och produktiv. Först har jag suttit och bloggat ikapp mig, ändrat min design lite och var så duktig och steg upp tidig.
  Sen när syrran kom hem från badet så ville hon att vi skulle baka muffins. Hon hade ju fått såna där silikonformar av mig i julklapp så nu ville hon använda dom. Det blev riktigt goda Chokladmuffins, och jag piffade till dom lite extra genom att göra lite glasyr på toppen, hade varit kul att göra lite olika färger, men vi hade ingen karamellfärg hemma, det får bli en annan gång det. Tror nästan att jag ska ta och slänga upp ett recept på dom där muffinsarna för dom var bara så otroligt saftiga och goda, nästan som kladdkaka :)
 
 
 
 
 
 
 
 
Sugen vovve eller vaddå? ;)
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Åh så fina muffins vi gjorde alltså, och goda var dom också :D Hoppas att vädret är lika fint imorgon för då ska jag ner på stan och handla lite och även ut och äta med mormor :) Natti!
 
 

Kommentarer
Postat av: Emelie S-L

Åh va gott! Du lägger upp så många mat- och fikabilder, sitter ju här och blir supersugen nu när jag läser! =P Ge mig! ;)
Söta muffins ni gjorde ^^

Svar: Rätt åt dig för du lägger alltid upp så många matbilder att jag blir så jäkla sugen! Men du fick i alla fall smaka mina andra kakor i alla fall :P
Johanna

2013-01-21 @ 18:48:04
URL: http://emeylie.blogg.se/
Postat av: rebbs

Åh gu så gott! Ja tack lägg gärna upp recept på dom? :D vill också göra såna! Btw ta med nån när ni kommer till stockholm? ;)

Svar: Recept ligger nu uppe ;) Haha du kan väl baka dom så får vi smaka :P
Johanna

2013-01-22 @ 14:36:52
Postat av: Emelie S-L

Sv: Haha, vi lyckas alltid fresta varandra då =P Ja och de var såå goda! =D

2013-02-10 @ 16:59:32
URL: http://emeylie.blogg.se/

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback