DAN FÖRE DOPPARE DAN

 
Hej och hå, den här dagen har kännts betydligt lugnare än senaste veckan. Alla julklappar är köpta, nästan alla är inslagna, jag har julpyntat klart på rummet och imorgon är det fasen julafton. Har väl roat mig sådär lagomt med att vara ute med hunden i det trevliga men kalla vädret. Har även slått in julklappar i drivor, hade ingen aning om att jag köpt så många som jag gjort, men kom sen på att jag också slog in åt min syster då hon själv inte kunde. Har även suttit och spela lite The Sims för att fördriva tiden, det spelet kan vara seiöst kul ibland. På kvällen blev det blöta, eller dopp i grytan som vissa säger, och så såg vi på Stockholm Horseshow. Känns lite konstigt att det redan är fjärde advent idag, och julafton imorgon. Tiden går helt enkelt för snabbt, just nu förbereder jag mig fortfarande på Kinaresan och det var ju ett helt år sedan :O
 
 
 
Mamma fick en fin bok av förrgårs gäster. Det fanns en hel del recept som jag kände för att prova göra :)
 
 
 
Blöta :)
 
 
 
 
 
Och redan fjärde advent.
 
 
 
 
 
 
 
 
Tomten jag fick av Emelie i julklapp förra året :)
 
 
 
 
Sista julklapparna som ska slås in.
 
 
Hehe en av de fina presenterna mamma ska få av mig i julklapp (hon hinner dock förmodligen inte se det här inlägget förrän efter hon öppnat presenten ^_^) Jag har ju läst ut alla tre böckerna på engleska så nu funderar jag på att börja om med dom svenska.
 
 
I The Sims kan du låta dina Simmar plastikoperera sig och ibland går det dåligt och här ungar är varför man inte ska plastikoperera sig, hehe hade så lust att låta gubben fortsätta se ut så här, men nä hon hade nog inte fått något myspys då :P
 
 

Kommentarer
Postat av: Emelie S-L

Åh, där ligger den lilla tomten jag köpte och gottar sig, hihi =) :3 Jag tror förresten vi har exakt likadana julstrumpor; med snögubben på! =O Coolt ;D

2013-01-02 @ 23:49:19
URL: http://emeylie.blogg.se/

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback