DANCE OFF

Hejsan,
 
Inte allt för pigg tjej här, hunden mår fortfarnade dåligt vilket menas att han vill ut drygt 10 ggr på en natt. Dock har jag så tur att min hund kan säga till när han vill ut, han visar verkligen att matte, nu behöver jag få gå ut, annars skulle ju alla olyckor hända inomhus. Vid åtta imorse orkade jag inte försöka somna om utan steg upp och åt frukost. Mamma fick ju ett trevligt uggle-set från Lagerhause i julklapp av Rebecca. Jag älskar verkligen koppen och ja även skålen :D Allt blir extra gott när man äter ur dom. På kvällen så hämtade Linda och Karin upp mig och så drog vi ut och åt på Krysset. Gud nu börjar det se hemskt ut när typ alla inlägg jag gör handlar om hamburgare, är verkligen inte så här farlig i vanliga fall :P Sedan blev det lite workout med Lindas Wii, dance show off.
 
 
 
 
 
 
 
 
Haha kommer inte ihåg vad spelet hette, men fasen vad kul det var! Vi dansade så att vi blev svettiga och fan vilken träningsverk det gav :P

Kommentarer
Postat av: Emelie S-L

Åh, dansspel på Wii är så roligt! =D Vill ha ett Wii bara för det, haha!

2013-01-20 @ 20:28:05
URL: http://emeylie.blogg.se/

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback