DE TRE MUSKETÖRERNA

Hej,
 
Eftersom att jag gick och la mig väldigt tidigt igår efter att jag hade läst lite så vaknade jag också väldigt tidigt i morse. Tror inte ens klockan hunnit bli åtta innan jag drog upp rullgardinen, gjorde frukost och satte igång med min fina lilla lista. Satt ganska länge och försökte knåpa på mitt CV och försöka få det till en läslig fil eftersom jag inte har Word, men ja det gick ju inte så bra. Men sen där någon gång efter lunch började jag få massa mail av människor som jag sökt bostad av, är uppe i hela 18st!! Ja nu är det bara ett jobb kvar att ordna då och sen blir man Norska ;) Var även väldigt fint väder här i Uppsala så passade på att gå en promenad, men det var jäkligt kallt :/
 
 
 
 
 
Jag fattar inte varför min ena kamera (den man ta ego pics med) ger bilder som ser ut att komma från den första mobilen med kamera, det ser ju ut som bilderna är helt frostad!!
 
 
Satt med min fina lilla lista i ungefär 12 timmar igår ZzzZz Kollade även lite halvfartskurser som jag skulle kunna gå nu medan jag jobbar i Norge. Haha vet ni vad det fanns för kurser? En kurs i Vampyrism och en kurs i Amning & bröstmjölk XD
 
 
Var och handlade lite basic saker och hittade även jordgubbar för 15kr, förvånansvärt goda :) 
 
 
 
 
 
Sen på kvällen åkte jag hem till Emelie där vi myste och såg på Musikalen 'De Tre Musketörerna'. Haha hon hade verkligen rätt när hon berättade för mig hur bra den var, vi asgarvade och sjöng med i låtarna, dock hann vi inte se hela men eftersom den finns på Svt Play så kan man se den senare. Dock är det typ bara 4 dagar kvar man kan se den, så vill ni kolla in den så gör det snabbt, 'De Tre Musketörerna' :)
 
 

Kommentarer
Postat av: Emelie S-L

Supermysig kväll, kul att du gilla musikalen! =)

Svar: Ja du hade rätt den var helt underbar, nu måste du bara fixa den åt mig, och expendables ;)
Johanna

2013-02-03 @ 14:26:16
URL: http://emeylie.blogg.se/
Postat av: Emelie S-L

Hehe jodå, får försöka fixa till det ;P

2013-02-10 @ 16:57:22
URL: http://emeylie.blogg.se/

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback