FALSK TOSCAKAKA

Hej,
 
Även om vårt kök här i korridoren inte är den fräschaste så hade jag ett så stort sug efter att baka att jag helt enkelt startade upp ugnen och började baka ändå ;) På receptet idag så stod det Falsk Toscakaka. För att vara så god är den faktiskt otroligt enkel att göra. Botten är typ en helt vanlig smet, ägg, smör, mjöl m.m. och toppingen är exakt samma recept som knäck, fast man låter den inte stelna lika mycket och så slänger man i en påse kokos också :D
 
 
 
 
 
Och återigen har jag varit otroligt duktig, kakorna fick definitivt tummen upp ;) Sen kommer ju även brorsan och syrran nu på fredag så kommer inte ha några problem alls att få dessa godingar uppätna.

Kommentarer
Postat av: Emelie S-L

Såååå goda!

Svar: I KNOW!!! Är en riktig favorit, tror det var Maria som lärde mig att göra dom ;)
Johanna

2013-02-04 @ 19:06:50
URL: http://emeylie.blogg.se/

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback