FEJK TACOS

Hej,
 
Ja idag är det en betydligt bättre dag än ja vad ska jag säga.. hela veckan kanske :) Solen skiner äntligen över Norrland och Molle har inte behövt ut i natt vilket menas att han lyckades behålla maten från igår, och han har även ätit ordentligt idag. När Clara kom hem från skolan så gjorde vi lite milkshakes, fast dom fick vanlig glass eftersom dom sa att dom inte orkade diska bort efter sig själva. Min milkshake var då supergod i alla fall, bananmilkshake <3
  Eftersom både mamma och pappa jobbade idag så tog jag på mig att fixa middagen, det blev fejk tacos, alltså fajitas, med kyckling och mjuka bröd, men haha det var lika gott ändå ;)
 
 
 
 
All you need ;)
 
 
 
Ja som sagt det blev ju fejk tacos, det enda som saknades var ju köttfärs och skal, men vi hade resten, som Guaccamolen <3 Absolut viktigaste ;)
 
 
 
JAg tror aldrig jag har varit så nöjd att se min hund sitta och tigga vid bordet. Inte för att grädde är så bra att ge en hund, men det kändes bra att se honom vilja ha det i alla fall :)
 
 

Kommentarer
Postat av: Emelie S-L

Haha, fejk tacos? =P Tacos och fajitas är ju två helt olika maträtter ;P
Åh, semla, va gott! Det har jag inte ätit på väääldigt länge =P Sugen man blev nudå...

Svar: Nä det var fejk tacos det här, bara köttfärsen som saknades alltså!Haha ja och jag tycker egentligen inte om det som är inuti som, bara brödet som är gott ;)
Johanna

2013-01-21 @ 15:26:18
URL: http://emeylie.blogg.se/

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback