FINFRÄMMANDE

Hejsan,
 
Tidigare i vecka så hörde jag med Rebecca om hon hade lust att komma hit och spendera sista helgen i Uppsala med mig. Till slut lyckades jag ju få hit henne och hon tog även med sig Jonas hit. Innan dom kom lagade jag och Emelie middagen som blev Kyckling och kulpotatis, med lite sallad på sida. Maten blev supergod och tror alla blev ordentligt mätta, men medan jag och Jonas spelade lite PS2 och Emelie berättade lite för Rebecca om hennes resa till London så orkade vi ändå dra i oss en chipspåse och två popcornpåsar ;)
  Inte nog med det så efter det att Emelie drog hem så kände sig Jonas och Rebecca lite sugna på gott så vi promenerade bort till Ica. Just nu sitter vi och ser på filmen 'Shark Night'  vilket förmodligen är en av de sämsta hajfilmerna jag sätt på mycket länge, men ja jag underhåller mig med bloggen istället :P
 
 
 
Nystädat rum då jag får gäster, nu på måndag ska jag även börja packa ner allt i lådor...
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Ja vi skulle ju egentligen gå ut ikväll men festprissarna bangade lite, ja det var ju kallt ute :P Men om dom här två lyckas stiga upp i tid imorgon verkar det som att vi kanske ska ner på stan och äta lite lunch, kanske jag kan få användning av mitt fina Espresso House Kort jag fick av Emelie i julklapp ;)
 

Kommentarer
Postat av: Emelie S-L

Blev en väldigt mysig kväll, och otroligt god mat!

Svar: Ja jag blev lite förvånad hur god mat man kan göra ibland, detta får verkligen tummen upp ;) Och så trevligt att du också ville komma förbi :D
Johanna

2013-02-04 @ 00:10:12
URL: http://emeylie.blogg.se/

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback