IT'S THE END OF 2012

 
Ja gud vad ska man säga? Gårdagen var en av de bästa nyårsaftorna jag haft på mycket länge. Hade fått ett par erbjudanden, men nöjde mig med tre av dom ;) Först skulle vi hem till en familj som vi varit hos många nyårsaftornar, Elenor och Roger, och även tillsammans med Anna och Hans. Vi blev först bjudna på en jättegod förrätt, med sallad, avocado och räker i ett vinglas. Sen blev det lite Sunes sommar (fråga mig inte varför den sänds på nyårs) innan vi satte oss ner för att äta middag. Sen hade brorsan rätt bråttom till Ersmark så jag som körde bil fick också åka rätt tidigt. Vi hann med ett besök hos faster och farbror innan Isac drog iväg till sitt och jag åkte till min slutstation, nämligen Jenny och Jamie :) Vi hade det också supermysigt, en väldigt lugn kväll med gotta, Sagan om Ringen och kladdkaka till efterrätt. Innan tolv åkte jag in till Stan igen och träffade upp mamma och pappa för att kolla på fyrverkerier, vi var lite snåla i år och hade inte köpt några :P
 
 
 
Gjorde mig i ordning för fest, fick äntligen användning för mina fina nya örhängen, som jag lyckades slarva bort under kvällen också :(
 
 
Hemma hos elenor och Roger hade dom dukat riktigt fint :)
 
 
 
 
 
 
 
Supergod förrätt, den måste man verkligen komma ihåg till en annan gång :)
 
 
 
 
 
Ja som sagt Sunes sommar :P
 
 
 
 
 
 
 
Maten var så otroligt god, det var rent älgkött vi blev bjudna på :)
 
 
 
 
 
Och sen ett besök hem till faster och farbror för att önska dom ett gott nytt år också :)
 
 
 
Och sen åkte jag ju även hem till jenny, vilket blev en lugn och mysig kväll att fira nyår på :)
 
 
 
 
 
Hehe och hon hade ordnat med kladdkaka också ;)
 
 
 
 
 
Till tolv var jag tillbaka på ställe nummer ett och han skåla med familjen.
 
 
 
 
 
 
 
 
GOD JUL OCH GOTT NYTT ÅR!!!!!!!!
 
 

Kommentarer
Postat av: Emelie S-L

Hahaha, Sunes Sommar på nyår?? Wtf =P
Såg ut som en fin och trevlig middag iaf, den där maten skulle jag icke ha tackat nej till ;)
Lät som en mysig nyårsafton det där =) Är impad att du orkade åka runt till så många olika ställen =P

2013-01-13 @ 14:52:03
URL: http://emeylie.blogg.se/

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback