LAST NIGHT TOGETHER

Hejsan,
 
Ja eftersom det nu är bestämt att jag verkligen ska åka till Norge så kommer jag nu lämna Uppsala. Jag skulle ju egentligen börja packa ner allt i kartonger, men det var rätt jobbigt, jag har ju snart bott här i tre år, kommer sakna mitt lilla rum. Men eftersom jag nu snart ska flytta så bestämde jag och Emelie att vi skulle ha en sista Taco kväll tillsammans. Emelie lyckades verkligen få till en god Guacamole den här gången, kan bero på att hon tog med sin mixer, och mycket blev det också så vi fick dippa med lite chips :) Sen såg vi även slutet på De tre musketörena (musikalen), den var verkligen så bra alltså :P
 
 
 
 
 
 
Min tacos består för det mesta av sås, hela fyra olika såser har jag i :) Mums
 
 
Barnsliga är vi allihopa... ;)
 
 
 
Efter middagen blev vi självklart proppmätta så vi la oss i sängen och såg på film. Vi funderade ett tag över vad vi skulle se men kom fram till att det var riktigt länge sen vi båda såg Sjätte Sinnet, så vi letade upp den på Youtube och dom hade den rent i HD kvalitet. Dock innan vi såg den så råkade jag hitta en annan roligt grej. Ni kommer väl ihåg Trassel? Okej det här är typ en kort sketch som heter Trassel - Ever After och handlar om hästen och kameleonten, hysteriskt rolig var den ;)
 
 

Kommentarer
Postat av: Emelie S-L

Buhuhuhu!!! Så tråkigt att du ska lämna Uppsala ju! =(
Mysigt med en tacokväll tillsammans, jag kommer verkligen sakna våra tacokvällar! <3 Och så bra att du gilla guacamolen! ^^

Svar: I know, önskar nästan att jag inte var tvungen, gillar verkligen Uppsala ju! Jag kommer också sakna alla fina matkvällar vi haft :,/
Johanna

2013-02-04 @ 00:33:25
URL: http://emeylie.blogg.se/

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback