LIFE OF PI

Hej,
 
Gud var inte jag på bio igår? Haha men det gör inget bio kan man gå på ofta, speciellt då man har gratisbiljetter :) Jag, mamma och pappa bokade in middag och bio idag medan vi lämnade dom andra hemma. Hade försökt få med mamma på The Hobbit, men verkade som om det inte riktigt var hennes grej, men dock var ju både hon och pappa sugen på att se Berättelsen om Pi, Life of Pi. Så först åkte vi på Big Smajl så att jag kunde använda mitt presentkort. Ja jag vet att kortet var till Frasses, grejen är att dom bytt namn till Big Smalj nu, inte lika bra..
 
 
 
 
 
 
Alltid lika snygg i dessa brillor alltså :P
 
 
 
 
Medan pappa inte tyckte filmen var något speciellt så tyckte både jag och mamma om den. Jag gillade storyn även om twisten av den på slutet förstörde lite. Men det var så otroligt fint med alla härliga färger, typ som Avatar. Dock tyckte jag att det var hemskt att alla djuren på båten var tvugna att dö, hatar när djur dör i filmer. 
 Och på tal om djur så steg jag upp riktigt tidigt i morse med Molle för att han var illamående, han har varit lite hängig under kvällen så får hoppas det blir bättre snart.
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Emelie S-L

Jag har hört bara bra saker om den här filmen faktiskt, så jag måste verkligen se till att se den! Mina kompisar sa att de tycker den var superbra, och att det där i slutet (jag vet inte vad det är, men att det är någon twist där i slutet =P) bara gjorde filmen ännu bättre, så jag är pepp att se den =)

2013-01-20 @ 20:26:54
URL: http://emeylie.blogg.se/

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback