MESSY

Hejsan allihopa,
 
Idag är det slutspurten som gäller, allt ska vara nedpackat i kartonger eller sopsäckar innan familjen kommer till Uppsala imorgon. Jag har packat ner alla mina prydnadsgrejer, böcker, spel osv.. dock har jag det värsta kvar, kläder! Det är något som jag har stora problem med att slänga, men det måste göras.
  På eftermiddagen kom Emelie förbi för att fika lite men det slutade med att hon stannade ett bra tag för att leka chef över packningen, speciellt var hon duktig med att få mig att slänga saker ;) Vi lyckades även slänga ihop en riktigt god middag av det lilla som jag hade kvar i kylen.  
 
 
 
 
Emelie hade verkligen kul med min bubbelplast ;)
 
 
 
Fina Emelie i mitt inte lika fina, stökiga rum :P
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
På kvällen hann vi även med att äta lite gott och se på en och en halv film. Det känns verkligen tråkigt att det här  är sista kvällen vi kommer att kunna umgås så här, nu när jag lämnar Uppsala och så. Men jag Emelie bor ju som tur kvar så då kan jag alltid komma och hälsa på ;)
 
 

Kommentarer
Postat av: Emelie S-L

Så bra att du uppskatta att jag kom förbi och hjälpte dig lite med flytten, jag vet att det är jobbigt att slänga saker, så då kan det vara bra att ha någon som pushar en, haha =P
Blev en supermysig kväll iaf, kommer sakna att umgås en massa! Klart du ska komma och hälsa på! =) <3

Svar: Haha ja precis, men vi slängde ju en hel del grejer ju, synd bara att jag prackade på dig så mycket, men du blev riktigt fin i mitt linne :) Och en juicepress kan man alltid behöva. Ser redan fram emot att komma förbi :)
Johanna

2013-02-07 @ 20:01:02
URL: http://emeylie.blogg.se/

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback