MY LUCKY DAY :)

 
Hejsan,
 
Förra onsdagen skulle jag egentligen ha gått ut med min mormor och ätit mat, men hon blev sjuk så då kunde vi gå. Men idag kände vi för att ta nya tag (och jag var sugen på thaimat) så vi åkte upp till Mormors favoritställe, Lakkapää där en restaurang som heter 'Budsba' serverar jättegod thaimat :) Den här gången var maten riktigt spicy, men eftersom jag gillar den friterade kycklingen och kyckling i satésås allra bäst så åt jag det istället ;)
 
 
 
 
 
 
 
När man inte kan med en iPhone kan det bli lite suddiga bilder när man ska ta, men hoppas ni överlever det ;)
 
 
 
Hittade de här rackarna på Ica Maxi, dom brukar inte finnas, och det är mina och mammas favoriter <3
 
 
Behövde verkligen en ny foundation eftersom min är slut, hade egentligen tänkt åka in till stan men vå åkte på maxi istället, och det var extrapris på smink där idag, awesome ;)
 
 

Kommentarer
Postat av: Emelie S-L

Nom nom va den där maten såg god ut! Jäklar va sugen jag är på asiatisk mat nu! =P

Svar: Varför är asiatisk mat så jäkla gott alltså? Hmm borde äta det snart igen :D
Johanna

2013-01-23 @ 21:49:55
URL: http://emeylie.blogg.se/

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback