NEW YEAR, NEW DESIGN

Hej alla glada,
 
Hehe nej jag är inte glad själv, är faktiskt rätt pissed off. Jag har suttit i drygt 4 timmar och försökt göra om min design. Kände att den gamla rosa passade när jag var i Kina, men nu när jag är hemma igen ville jag ha något mer subtle och vitt. Som ni kanske ser så har jag ju faktiskt lyckats någotsånär i alla fall, men det tog allt bra länge då allt fuckade upp sig hela tiden :( Men till slut började jag blanda lite kodmallar så då gick det ;)
 
Jag har även tagit mig tid att göra lite kategorier, det kan väl vara kul, eller hur? ;) Anyway här har vi den gamla och den nya :) Vad tycker ni?
 
 
 
 
 
 
 
 
Jag gillar verkligen den nya, den är fortfarande rosa, men mycket snyggare så :D Nu ska jg bara orka gå igenom alla mina inlägg och sätta in dom i kategorier :P

Kommentarer
Postat av: Emelie S-L

Diggar den nya designen, väldigt ljus och fin =)

2013-01-21 @ 15:10:01
URL: http://emeylie.blogg.se/

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback