NYTTIGT VS. ONYTTIGT

Hej,
 
Egentligen skulle jag med Emelie på IKEA idag och äta middag men just när ja skulle gå till bussen fick jag ett mail som påminde mig att jag hade ett Skype samtal inbokat med en tjej som jag eventuellt ska hyra lägenhet av i Norge. 
  Innan samtalet så åkte jag en snabbis in till stan för att köpa en grej till rummet, men det fanns tyvärr inte. Men hann då förbi och handla lite smågrejer till min lilla pausunderhållning i eftermiddag ;) Själva samtalet gick bra, var lite smått nervös eftersom det var tre personer jag skulle prata med + att dom skulle bedömma om jag verkade trevlig eller inte, alltså om jag får flytta in i lägenheten eller inte. Efter ett tag så flöt samtalet på och jag fick godkänt av alla tre, så imorgon ska jag lämna besked om det är så att jag vill ha rummet. 
 
 
När jag var och handlade så hade dom mini laxfiléer för 15 kr så det blev min middag ikväll :)
 
 
Hittade även Nöt Crème på burk, coolt. Dock fick det inte följa med hem :P
 
 
Passar även på att använda mitt kort nu när jag har tillgång till ett Espresso House, blir ju Norrland igen nästa vecka.
 

Kommentarer
Postat av: Emelie S-L

Lite synd att vi inte kunde käka middag, men jag förstår ju att du måste hitta boende i Norge!
Nöt-crème på burk = riktigt gott ;)

Svar: Ja och jag fick ju inte ens boendet, surt! Men haha ja nöt creme på burk hade inte suttit helt fel ;)
Johanna

2013-02-04 @ 18:58:16
URL: http://emeylie.blogg.se/

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback