PÅ BÄTTRINGSVÄGAR?

Hej,
 
Just nu har jag helt förlorat min dygnsrytm. Har varit vaken med Molle sedan i söndags, han ska ut minst 5 gånger för att han mår dåligt, och det ger verkligen ingen sömn för matte. Vid fem i morse gav jag helt upp och gick och gjorde mig en kopp varm Choklad för att kunna somna, skulle nämligen med Molle till veterinären igen vid typ 8.30, det sög.
  Men efter att vi hade varit till veterinären så hämtade Mormor och Morfar upp mig eftersom vi skulle upp till Lakkapää och äta Thai- mat. Idag var den faktiskt extra god, vet inte varför men jag var så otroligt hungrig och åt faktiskt två portioner :D
 
 
 
 
 
 
 
Morfar var dock tråkig och åt spaghetti och köttfärsås. Men jag och Mormor njöt för fullt av maten :)
 
 
 
 
 
 
Efter vi var och åt så åkte vi även på djuraffären så att jag skulle kunna köpa mat åt Molle. Eftersom han inte vill ha sin vanliga mat så köpte jag lyxmat på burk, uktar illa men smakar tydligen gott. Vågade bara ge honom två skedar även om han bra gärna hade velat ha lite mer. Men han har inte ätit sen i söndags så jag ville vara försiktig.
 

Kommentarer
Postat av: Emelie S-L

Åh va den där Thaimaten såg god ut =)

2013-01-21 @ 14:33:01
URL: http://emeylie.blogg.se/

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback