RESTAURANG VALENTINO

Hej,
 
Idag träffade jag min Morfar inne på stan för att gå ut och äta på den relativt nya Italienska restaurangen Valentino. Dom hade inte allt för brett utbud av mat tycker jag, men det var inget fel alls på maten. Jag åt faktiskt Pizza även om jag var rätt sugen på past. Morfar däremot beställde något Carbonaraliknande, vilket var den enda pastan som gick att beställa, men alla andra gånger jag ätit på italienska restauranger så har det ju blivit Carbonara, lite kreativ måste man väl vara ;)
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Nu när det är ljust ute är det lite lättare att se vad jag menar med att träden har blivit så där frostigt vita, riktigt fint faktiskt.
 
 
 
 
 
 
Lika gott godis som vanligt, men fasen så fula påsarna är nu, dom ser så barnsliga ut, nä det där får dom göra om!
 
 
Hmm och ja egentligen skulle jag ha suttit och bloggat från Uppsala nu, men vet ni vad, jag sket i att åka :P JAg kände att jag ville stanna en extra vecka för att se om Molle blir helt frisk, och även att umgås med lite folk då jag förlorade en hel vecka nu när Molle var sjuk. Så vi drog ut och åt (Gud jag vet jag skämms, nu är det utgång alldeles för ofta, men tur att jag hinner på gymmet lite i alla fall också :P
 

Kommentarer
Postat av: Emelie S-L

Gott med italiensk mat! Och ja, jag håller med om att träden är så fina med all frosten på =)
Håller också med om att påsarna blivit så fula, wtf liksom?? =S

Svar: Pizza är alltid gott, fast var faktiskt lite mer sugen på pastan :P Och ja träden blev så otroligt fina, det är det trevliga med vintern ;)Ja påsarna ser så otroligt barnsliga ut, inte ok!
Johanna

2013-01-21 @ 18:34:00
URL: http://emeylie.blogg.se/

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback