SIGHTSEEING

Hej,
 
Fick ju låna ut min stora fina säng igår till mitt fina främmande då dom skulle stanna och sova över, stackarna kunde ju inte dela på en liten 90 madrass. Tror klockan gick mot tre när vi äntligen gick och la oss efter att ha sett film och läst lite. Men jag lyckades ändå få upp Rebecca och Jonas i någorlunda tid. Själv vaknade jag just efter klockan åtta men lät dom sova ut till klockan tio innan jag fixade lite frukost och drog upp rullgardinen ;)
  På väg in till stan gjorde vi även en sightseeing runda förbi Universitetshuset och domkyrkan, sen blev det en mysig lunch innan jag följde dom till bussen :) Hmm nu ska jag bara städa upp efter det trevliga partyt vi hade igår och äta upp det godiset syrran lämnade :P
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
<3
 
 

Kommentarer
Postat av: Emelie S-L

Låter som en trevlig dag, kul med lite sightseeing sådär =)

Svar: Ja dom har nog aldrig varit i Uppsala under dagen förut, så ja det var rätt trevligt att kunna visa dom denna trevliga stad :)
Johanna

2013-02-04 @ 00:15:55
URL: http://emeylie.blogg.se/

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback