SNÖYRA 2013

Hej, 
 
Så ikväll blev det min tredje och förmodligen sista träff med Ypsilon. Men det var även den bästa faktiskt :) Ikväll var det den så kallade snöyran på Norrlands. Det serverades fyra rätters och massa dricka. Till förrätt blev det först mozzarella och tomater och sen även ärtsoppa och bröd. Sen hade vi även lite en liten paus innan huvudrätten bestående av lax och ris serverades. Vi fick även lite underhållning när strumpebands- straffen skulle delas ut och dom resulterade i lite lapdance till 'I'm sexy and I know it' ;) Jag och Emelie hade supertrevliga bordsgrannar så när sittningen drog ut lite på tiden gjorde det inget, vi hade väldtigt roligt ihop med dom. Vår efterrätt fick vi någon gång mot 23-24 tiden och det var verkligen supergod så bad en av tjejerna om receptet :)
 
 
 
 
 
Bordsgranne Evelina :)
 
 
 
 
 
Fina Emelie, så fint leende har hon också :)
 
 
Tjejen som bytte frisyr typ tre gånger under kvällen :P
 
 
 
 
 
 
 
 
Sä jäkla bra sång alltså ;)
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Ypsilon :)
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Gud när en av tjejerna höll tal och sa att hon hade varit ledsen om hon inte hade gått med i Ypsilon och träffat alla trevliga tjejer där så kände jag mig nästan träffad. Hade så gärna gått med i den tidigare, alla tjejer där var så sjukt trevliga , så synd att komma på den nu när man flyttat :/ Men hur som helst är jag nöjd med kvällen, även om jag fick gå hem lite tidigare. Egentligen brukar yrorna vara slut före midnatt, men när den passerat ett började vi dra oss tillbaka :P
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Emelie S-L

Jätterolig kväll, med god mat och trevligt sällskap, kul att du följde med! =) Synd att du nu ska flytta och inte kommer vara med på några fler Ypsilon event =/ Du får komma och hälsa på någon gång då det är något på nationen så får vi gå då! =)
Haha, vilken rolig bild på mig där, syns ju att jag har kul iaf! Och tack för komplimangen =)

Svar: Tack för att du bjöd mig :) Kommer verkligen att komma och vara med på några fler yror, du får hojta till när det närmar sig ;) Och du är alltid snygg gumman så varsågod för komplimangen :)
Johanna

2013-02-04 @ 00:03:01
URL: http://emeylie.blogg.se/
Postat av: Emelie S-L

Sv: Det tycker jag verkligen du ska! Tänker informera dig om varenda en ;D Naw, tack :3 <3

2013-02-10 @ 16:56:19
URL: http://emeylie.blogg.se/

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback