SPOONFUL FOR COFFEE

Hej,
 
Har inte hänt så mycket idag, har inte tagit mig för att göra så mycket eftersom jag ska hem till Uppsala imorgon på morgonen. Jag har packat klart väskan, den är väldigt lätt eftersom jag nu har fått dumpa av dom paket som jag hade med mig upp från uppsala ;) Började även nu i eftermiddags att läsa om Diana Gabaldons böcker, dom är verkligen bra, men tunga :P Och undra om Pappa var tankeläsare, kände mig sugen på plättar idag, och gissa vad vi får till middag ^_^
 
 
 
 
 
Den lilla chokladgrejen jag köpte på temagasinet, den gjorde inte allt för mycket för smaken och la sig mest i botten, haha jag slickade tillslut av den halvsmälta chokladen från pinnen, den var god i alla fall :)
 
 

Kommentarer
Postat av: Emelie S-L

Haha, vilken rolig chokladgrej =P

Svar: Inte så kul faktiskt, den gjorde inte så mycket, hade varit godare om jag inte doppat den i kaffet tror jag :P
Johanna

2013-01-23 @ 21:58:54
URL: http://emeylie.blogg.se/

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback