SUGEN PÅ ATT BAKA

Hej,
 
Ja nu börjar det närma sig att åka hem, ska ju åka hem till Uppsala imorgon vid halv åtta på kvällen. Så idag så passade jag på att mysa lite extra med vovven och sedan göra ett sista hembesök hos Jenny. På väg till Kusmark så stannade jag till hos min faster och farbror, men det var bara Kurt som var hemma, men det gick lika bra det och vi satt och pratade i en timme om lite allt möjligt :)
 
 
Det är så fuktigt/kallt ute just nu så träden har blivit frostiga och det ser så vackert ut, dock svårt att fånga på bild :/
 
 
Jenny Bjöd på gott fika, blev otroligt sugen på att baka lite nu innan jag drar ner till det grisiga köket i Uppsala.
 
På väg hem så drog jag förbi graven för att tända ljus åt min farmor och farfar. Jag och Jenny hade precis sett en skräckis, så hehe jag var väl kanske lite harig när jag gick där i mörkret, buhu...
 
 

Kommentarer
Postat av: Emelie S-L

Ja fast nu kom du ju inte tillbaka till Uppsala den 16:e ändå ^^
Men ååh va det där fikat såg gott ut, ge mig! =O

Svar: Nej det gjorde jag ju inte, skyll det på hunden min :PHaha okej här har du -----> :)
Johanna

2013-01-21 @ 15:32:54
URL: http://emeylie.blogg.se/
Postat av: Emelie S-L

Sv: Haha tack, va gulligt av dig ;)

2013-02-10 @ 16:54:27
URL: http://emeylie.blogg.se/

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback