TAR IGEN MIG PÅ LITE SERIER

 Hej,
 
Imorse vaknade jag vid 06:00 och kunde verkligen inte somna om. Men orkade inte riktigt stiga upp heller så jag låg och såg på lite Vampire Diaries, som jag inte kan bestäma mig om det fortfarande är bra eller bara börjar gå överstyr. Men så länge dom har med Damon så kommer jag nog fortsätta se i alla fall ;) 
  Jag hann också fixa lite med dom rum som jag kollat på i Norge, typ kostnader och så, kan inte fatta att ett litet rum som det jag har här i Uppsala har en deposition på typ 15 000, sjukt dyrt. När jag var klar med min fina lista hoppade jag in i duschen och la mig sedan och såg på en ny serie. Jag vet inte om ni kommer ihåg att  när jag var i Kina så berättade jag om en serie som heter 'American Horror Stories'? Den är rätt ovanligt eftersom det är en serie och inte en film, och ja som ni hör på namnet är det en skräckis. Nu har dom i alla fall kommit ut med en ny säsong, dock med en helt annan historia, på ett mentalsjukhus! Killen som är med i 'Kick Ass' är 'huvudpersonen' om det nu finns en sådan. Nu ska jag snart göra mig klar och åka till Norrlands, det är snöyra med Ypsilon ikväll :)
 
 
 
 
 
Blev lite mys på kvällen :)
 
 
 
Vad fin och rosa den var, passar ju in på min blogg :P

Kommentarer
Postat av: Emelie S-L

Klart man måste se på VD så länge Damon är med, grr ;)
Och fy va dyrt det ska vara med boende i Norge alltså =S

Svar: Haha Damon gör hela serien, screw Elena... well maybe he should :PJa men då tjänar dom ju en hel del också ;)
Johanna

2013-02-03 @ 15:14:29
URL: http://emeylie.blogg.se/
Postat av: Emelie S-L

Sv: Very true ;P Det måste ju gå jämnt ut på nått sätt =P

2013-02-10 @ 16:56:52
URL: http://emeylie.blogg.se/

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback