THE HOBBIT

Hej :)
 
Idag efter en någotsånär trevlig hockeymatch fick vi besök av familjen Berggren. Alltså dags för den årliga laxmiddagen. När jag var och handlade med pappa igår så köpte jag jättefina servetter, dom ena hade franskt tema och de andra hade ett brittiskt tema. Inte för att dagens mat har något med England att göra men jag kände mig på allmänt brittiskt idag. Så det blev både servetter och en trevlig brittisk outfit ;) 
  Egentligen skulle jag på bio ikväll med två tjejer, men tyvärr så blev dom lite opepp på bio senare under dagen. Dock hade jag biljetterna kvar så när klockan började ticka mot åtta så frågade jag Elin om hon kanske var sugen att gå och se The Hobbit, och det var hon faktiskt. Sedan hörde även Sandra av sig och frågade om vi fortfarande hade biljetterna så då hägde hon också med :)
 
 
 
Blått och rött, kände inte alls att jag skulle vilja åka till typ London eller så ;)
 
 
 
 
 
 
 
 
Mina fina brittiska servetter ;)
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Efterrätten hann vi inte med innan vi drog på bio så den åt vi när vi kom hem istället :)
 
På tal om The Hobbit, eller Bilbo som den heter på svenska, har ni inte sett den, se den. Ja i alla fall om ni tycker om Sagan om Ringen. Jag har faktiskt läst boken och eftersom dom nu gör boken till tre filmer så kan jag säga att istället för att ta bort saker har dom lagt till en massa. Men den var verkligen superbra och man kände verkligen lotr känslan när man såg den. En sak som jag inte förstår dock är vad dom har tänkt göra med dom två andra filmerna, första filmen plöjer nämligen igenom ca 3/4 av boken. Dock något jag ser fram emot är Legolas i nästa film <3

Kommentarer

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback