THE 'MOVING OUT' RITE

Hej :)
 
Vet inte riktigt vad jag har lyckats åstadkomma idag. Har plockat ut ALLT ur skåp och lådor och placerat dom lite varstans ute i rummet, så kan man säga att jag egentligen bara lyckats stöka till? Hellboy II började för en stund sedan och det känns lite roligt att jag tänt ljus i ALLA ljuslyckor jag äger, ser lite ut som jag ska ha en ritual på mitt rum... Aja sitter då nu och slår in prydnadsgrejer i sönderpoppad bubbelplast, jag hoppas på att mina flyttkartongerna räcker till alla mina grejer, ska försöka slänga saker men idag känner jag mig verkligen som en av de där maniska samlarna.. Nej den där är fin... hmm den där fick jag av mamma för 21 år sedan... hmm den där kan vara bra att ha senare... help me maybe? ^_^
 
 
 
 
 
Oooo 20 meter bubbelplast :D Pop Popelli Pop
 
 
 
Vet inte om jag lagt upp den här på bloggen tidigare? Köpt på IKEa i alla fall, använder den som tvålfat till mina fina och underbara Lush tvålar :)
 
 
 
Nej nu ska jag helt enkelt ta och fortsätta med att försöka packa. Pappa, Isac och Clara kommer ju till mig nu på fredag och då ska allt vara färdigpackat, jobbigt :P
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Emelie S-L

Ja, du har en hel del ljuslyktor =P Men ljuslyktor är nice! ^^ Och jag kom ju och hjälpte dig att rensa bland några grejer iaf ;)

Svar: Haha ja en hel del är nog rätt ord :P Ja och hjälpen tackar jag definitivt för vännen <3
Johanna

2013-02-04 @ 00:37:55
URL: http://emeylie.blogg.se/
Postat av: Emelie S-L

Sv: Inga problem sweetie! =) <3

2013-02-10 @ 17:01:34
URL: http://emeylie.blogg.se/

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback