TRÄNINGSPASS X2 ;)

Hejsan,
 
Imorse blev det att försöka stiga upp i tid, jag och Linda skulle nämligen på gymmet. Det blev att springa lite på löpband och crosstrainer, även lite träning av magen, sjukt jobbigt när man har latat i princip hela julen :P
 Sen hade jag lovat min lillasyster att jag skulle följa henne och en kompis till Leo's (barnens paradis) så jag hämtade upp dom just efter ett. Medan dom lekte som galningar så åt jag lunch, läste tidningar och bloggade. Vi hann även med en liten fika innan vi åkte hem just efter sex, träningspass i drygt fem timmar alltså ;)
 
 
 
 
 
Clara och Lova :)
 
 
 
 
 
 
 
Det var maskinlatte som kostade 29kr, den var asdålig! Drick inte kaffe på Leo's :/
 
 
 
 
 
Fina hårsnodden med metall på som jag köpte efter jul, rätt snygg var den :)
 
 
 
 
 
Två trötta tjejer som har sprungit runt i ca 5 timmar inne på Leo's :) Dock hade dom nog kunnat springa lite till också ;)
 

Kommentarer
Postat av: Emelie S-L

Härligt med lite träning ibland ;)

Svar: Ja det är det, man känner sig så duktigt efteråt ;) But you should know that ;)
Johanna

2013-01-21 @ 14:57:37
URL: http://emeylie.blogg.se/
Postat av: rebecca

Vars har du köpt snodden? Var riktigt snygg =)

Svar: Den köpte jag på Ur & Penn faktiskt :)
Johanna

2013-01-22 @ 14:46:28

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback