UT MED ALLT

Hej,
 
Första dagen på det nya året och än har det inte hänt mycket förutom att vi har börjat plocka bort julen. Tog precis bort min lilla julgran och bytte ut den mot mina fina ljuslyktor från Indiska, blev genast mycket mysigare. Mamma tog även bort julgranen uppe och hur trevligt det än är att ha en äkta gran så är det verkligen inte kul då den barrar så fort man petar i den, tackar vet jag plastgranar.
 
 
 
 
 
 
Någon Chokladgrej som jag köpte förra veckan, man doppar den alltså i kaffet för att det ska smaka choklad :)
 
 
 
 
 
 
 
Så äntlien börjar vi slippa julmaten, pappa hade en oxfilé undanstoppad i frysen så det blev att ta fram och göra middag av. Sen fortsatte jag med städning av mitt otroligt stökiga rum och slängde även igång en tvätt, rensade bland mina smycket osv. Sen fortsatte jag även mitt spelande i Assassin's ;)
 
 

Kommentarer

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback