VETERINÄRBESÖK

Hejsan,
 
Ja här uppe i Norrland verkar inget gå bra just nu. Fick ju beskedet från utbildningarna och jag kom inte in på företagsekonomin, så ja, det blir inget mera Uppsala för mig nu :/ Kommer verkligen att sakna mitt lilla rum där. Nu blir det förmodligen Norge då. Sen har vi lillevovven också som fortfarande inte är frisk, han äter inte men kräks ändå upp allting. Och nu börjar han inte vilja gå ut heller. Så idag så åkte jag och mamma med Molle till veterinären så att dom skulle få kolla på honom, men ja som vanligt hittade dom inget men vi fick fortfarande betala nästan 2000kr, inte okej alltså :/ 
 
 
 
 
 
 
 
Han fick dropp i ryggen och till slut såg han ut som Quasimodo med en vattenpuckel på ryggen :P
 
 
 
 
'
 
Mamma hade köpt semlor, jag tycker om dom, men verkligen inte madelmassan, den är alldeles för söt :(
 
 
 
Åh ja har ju köpt träningskort nu, dom hade ett skitbra erbjudande med 200kr för en månad :) Dock hade jag glömt mina skor hemma så det var inte allt för lyckat, men körde då på crosstrainern i alla fall :P

Kommentarer
Postat av: Emelie S-L

Men BUHU, inge mera Uppsala för dig?? Fasen, va tråkigt! =( Alltså jag förstår dig, men ändå, känns ju riktigt tråkigt att du inte ska stanna kvar här... =(
Och hoppas verkligen att Molle mår bättre snart, stackaren! =/

2013-01-20 @ 20:30:05
URL: http://emeylie.blogg.se/

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback