WHY DO I INSIST ON MAKING LISTS?

Hejsan,
 
Ja nu var det bara att stiga upp i tid och åka ut till flygplatsen med mamma i morse. På något sätt kändes det skönt att åka ner till Uppsala så att jag kan ta i tu med allt som ska göras till nästa vecka (jag har en lista!) men ja av samma anledning känns det jobbigt att måsta fixa allt :/  Åkte i alla fall med tio planet ner till Arlanda och åt en cheese på McDonalds innan jag satte mig på bussen. Lägenheten stod kvar när jag kom ner i alla fall.
 
 
 
 
Saknar redan Molle :/
 
 
Och jäkligt soligt var det när jag skulle åka.
 
 
 
 
 
 
Usch det här inlägget kändes lite negg tycker jag. Aja jag ska peppa som tusan inför imorgon då jag ska upp tidigt och sätta mig ner och plöja igenom min fina, långa och jobbiga lista, Wish Me Good Luck! :)
 
 

Kommentarer
Postat av: Emelie S-L

Välkommen hit, välkommen hem ;)
Lycka till med din lista! =)

Svar: Tack vännen ;) Listan är då helt klar nu i alla fall :P
Johanna

2013-01-24 @ 17:36:07
URL: http://emeylie.blogg.se/

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback