Wiiii

 Hejsan,
 
Ja inatt satt jag uppe rätt så sent och spelade Assassin's, hann inte ens med att blogga (men whatever hade inget att blogg om i alla fall). Jag var ju inte allt för nöjd med Haytham, men nu visade det sig att den man egentligen ska vara är hans son, Connor. Spelet blev just x10 bättre :D Förutom att jag steg upp sent så blev det lyx middag, Tacos, droool. Det måste ärligt talat vara världens bästa mat. Sen tog jag äntligen tag i att färga mitt jäkla hår, jag köpte färgen i somras men har inte kommit mig för att färga det ännu. Det blev mörkare om vi säger så, men fortfarande med det röda kvar i håret. På kvällen blev det även ett besök hemma hos Linda :)
 
 
 
 
 
 
 
Isac ville inte ha godiset han fick i julklapp så då gav han det till oss, hehe I don't mind :P
 
 
 
 
 
Tyckte det såg ut som jag duschade av mig blod :P
 
 
 
Lindas katter, hampus och Bob
 
 
 
 
 
Inte snyggaste bilden, och det är knappt man ser att det är mörkare, men eh här är den i alla fall.
 
 
 
 
Och ja det var ju lördag så alla hade köpt med sig massa gott, typ chips och godis men framför allt läsk :) Vi körde Mariokart på hennes wii, vilket var hur kul som helst. Dock fick jag skäll för hur dålig jag var och dom frågade varför jag bara körde i cirklar. Och ja det gick dåligt men jag skyllde på kontrollen för gubben ville aldrig svänga åt det hållet jag styrde, hehe visade sig sen att jag kollat på fel gubbe, lol. Challan var också där, hon har ju flyttat till Norge nu, och jag måste erkänna just nu är jag också väldigt sugen på Norge, och som tur är var jag inte den enda, så kanske man får sällskap dit om det blir så att man drar :)
 
 
 

Kommentarer

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback