A LITTLE PIECE OF AMERICA

Hellu :)
 
Så ja vart var det nu ja åkte? Haha ja till Sundsvall. Har tagit ut lite ledigt nu så det blir en långhelg som jag ska spendera med min älskade babe Emelie ;) Vi lyckades även få in det så bra att hon hade både lägenhet och bil för sig själv hela helgen, lugn helg framför oss? Don't think so.
 
Sen hade ju även denna madame just kommit hem från sin trip i USA, inte alls fuskigt. Men hon hade i alla fall tagit sig tid att shoppa lite åt mig också där <3 Och från Victoria Secret dessutom! I min lilla rosa påse fanns det underkläder (de bästa jag har haft på mig) body lotion och spray/mist. Och jag bad även om något speciellt amerikanskt och fick då en fin tröja från Vegas med den kända texten "Someone went to." Thank u!!
 
 
Osminkad och fin.
 
 
 
 
 

Kommentarer

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback