AFTER WORK

Hejsan,
 
Så nu har lönen äntligen funnit sin väg in på kontot. Vi på jobbet firade med att sluta extra tidigt idag för att ha tid att fara hem och chilla lite eftersom vi yngre planerat en after work på kvällen. Vid middagstid så möttes vi alla upp på O'learys för att äta och det blev en mega burgare för min del. Istället för att sitta kvar på Olles så åkte vi hem till en av mina arbetskamrater för lite förfest innan vi drog ut på verandan.
 Bästa med dagen var att det var sjukt varm ute. Fast det förstörde även vår kväll lite. Någon gång vid halv två tiden på natten så drog världens åskoväder igång och där står jag utomhus på väg att cykla hem. Nu pratar vi inte ett litet åskoväder, utan ett riktigt jäkla ordentligt ett. Jag tror aldrig att jag cyklat hem så snabbt någon gång i mitt liv. Mina lungor lät som dom tillhörde en 80 årig tant som rökt hela sitt liv när jag kom hem. Men väl hemma kunde jag njuta av det fina vädret i soffan ;)
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback