BACK TO WORK

Hej,
 
Efter en trevlig helg är det alltid lite extra jobbigt att gå tillbaka till jobbet (nästan så man glömt att man hade ett..) Men eftersom jag tog ledigt måndag för att hinna vara i Sundsvall så länge som möjligt så slapp jag i alla fall den. Och när jag kom tillbaka var det den årliga 'chefen bjuder på mat' dagen. Vilket betyder lite extra lång lunch och grillade hamburgare istället för korvstroganoff, köttfärssås & spaghetti eller wook (för att nämna de tre maträtterna som jag ätit konstant nu i ett par veckor). 
  Efter lunchen så fortsatte vi att rensa buskar och dyl på ett av dagisen här i stan. Bästa med detta dagis är att näs det är sommarstängt så är det inga barn där som äter upp alla hallon, så ja dom fick vi ;)
 
 
 
Det vi fick på hamburgarna var dressing, gul lök, röd lök och rostad lök :P Här är det inga variationer som gäller.
 
 
 
Men god var den faktiskt ändå :)
 
 
 

Kommentarer

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback