BEAUTIFUL SUNDAY

Hej,
 
Det var verkligen superbra väder idag igen, med strålande sol och inga moln på himlen (förutom när jag kom på att jag skulle ta lite bilder). Jag, Clara och mamma åkte upp till Falkan och solade lite, jag badade även, i det superkalla vattnet :P Tur nog hittade Clara lite kompisar att bada med så jag slapp och låg bredvid mamma istället och solade. Ingen dålig söndag om vi säger så :) Brukar ju verkligen bara gruva mig inför måndagen under hela söndagen och även lördagen, men nu har jag på något sätt lärt mig upskatta dagarna som dom är, och istället tänka att nu har jag en hel dag kvar innan det är måndag. Sen gå ju även veckorna sjukt snabbt, så det är ju snart helg igen :P
 
 
Haha det var faktiskt finare väder än så här, bilden blev bara mörk :P
 
 
 
 

Sen på kvällen efter jag varit duktig och faktiskt tagit mig til gymmet för ett grymt pass så åkte jag hem till Lisa ett tag. Och det visade sig ju att hon hade fått en liten kaninunge att ta hand om. Den var knappt två veckor gammal och rymdes perfekt i min handflata. Den var verkligen supergullig och blev lite avis faktiskt. Den var så liten att hon fick mata den med nappflaska. Den lilla ungen hade blivit utstött av sin familj pågrund av att den växte så dåligt, men förhoppningsvis så var den bara sen i utvecklingen och har nu fått en till chans i livet :)
 
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Emelie S-L

Härlig sommardag! =)
Och huga vilken söt liten pälsboll! <3

2013-10-03 @ 23:35:23
URL: http://emeylie.blogg.se/

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback