BIRTHDAY GIRL

Hej,
 
Ett år senare och ett år äldre. Idag hade vi kalas för Clara tillsammans med släkten. Det märks verkligen att tiden går fort nu, för det var verkligen inte länge sen  hon fyllde åtta . Månaderna bara flyter ihop och så har ett helt år till gått. Hon är fortfarande i åldern då det är kul att fylla år, öppna paket och äta tårta. Själv känner jag mig bara stressad för varje år som går. Jag räknar år och månader istället för att bara njuta av dagarna som dom kommer. Men nu när jag faktiskt har kommit in på Ekonomiutbildningen till hösten känns livet lite mindre tugnt :)
 
 
 
 
 
 
 
Mamma har köpt lite nya söta skålar :)
 
 
 
 
Och självklart blev det lite traditionskubb :)
 
 

Kommentarer

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback